Vanligt ställda frågor (FAQ)

Tveka inte att kontakta oss med frågor oavsett om det gäller allergier, specialkost. tider eller andra funderingar.

Vad ska jag tänka på när jag beställer eller ändrar en order?

  • För beställning / förändring av order gäller 24h leverans service för ordinarie sortiment (gäller ej produktgrupperna smörgåstårtor, bufféer samt beställningar för fler än 20
    personer).
  • För beställning / förändring av order över 50 produkter gäller senast kl. 12.00 2 dagar innan leverans (vardagar).
  • Beställning / förändring av smörgåstårtor och bufféer skall ske senast kl. 12.00 2 dagar innan leverans (vardagar).
  • Beställning / förändring av fruktkorgar skall ske senast veckan innan leverans tillfället.
  • Avbokning av bufféer samt större beställningar (över 20 personer) kan ske tidigast 3 dagar(vardagar) innan leverans.
  • Beställningar på nätet efter kl. 17.00 kan tidigast levereras kl. 12.00 dagen efter (vardagar).
  • Beställningar/Avbokningar för helger och röda dagar gäller det minst 3 dagar(vardagar) innan leverans samt att ni kontaktar oss på telefon 031-126666.
  • 4h leveranstid kallas Express service och debiteras enligt nedan. Denna leverans kan endast erbjuda submarine, sallader, frallor (max 25 st.) och färdigprodukter som ex. dryck, kakor m.m.
    Förändring av order är ej möjlig.

Vad har ni för leveransvillkor?

  • Express service debiteras med en kostnad av 350 kr.
  • Leverans avgift på 185kr tillkommer.
  • Leverans innan kl. 07.30 debiteras leverans avgift på 350kr.
  • Alla priser är exkl. moms.

Vilka är era öppettider?

Submans öppettider är 08.00 – 16.30 mån-fre. Önskas leverans utöver dessa tider är ni välkomna att kontakta oss på 031-12 66 66.

Vilka områden levererar ni till?

Geografiskt sträcker sig Submans leverans service inom 031-området med undantag för Göteborgs skärgård.

Övrigt

Vi förbehåller oss rätten att ändra innehållet i denna meny.
Menyn gäller fr. o. m 2024-03-01.